Навчання з використанням дистанційних технологій

19.04.2021

5 клас

Історія України: параграф 26, стор. 146 розділ " Знаю нове" 1 завдання. Природознавство: Прочитати параграф 42, передивитись відеоурок за посиланням https://youtu.be/DnT3092HvIU, дати письмову відповідь на питання 3 , 5 Математика: https://meet.google.com/yec-orfw-zgaРозв’язуємо завдання з к/р. Мені на вайбер об 11.05 год. Успіхів. Зарубіжна література:Випишіть імена дітей, які були на фабриці разом з Чарлі, коротко запишіть чим вони займаються. Образотворче мистецтво: Стилізація природних форм. Виконати замальовки квітів. Сторінка 133-136./Files/images/11/0-02-0a-9c2ac0cb27ecdb688be125c1287ad4555bb274696b30a2568cf1f5313366f225_aea731d7.jpg

6 клас

Географія: КОНТРОЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ: «ГІДРОСФЕРА» (6 клас)І рівень. Тестові завдання1. Визначте серед запропонованих найглибше озеро:а) Байкал;б) Каспійське;в) Світязь;г) Вікторія.2. Вкажіть найдовшу річку світу:а) Амазонка;б) Ніл;в) Дніпро;г) Дунай.3. Вкажіть одиницю вимірювання солоності води:а) проміле;б) відсоток;в) градуси;г) бали.4. Виберіть із запропонованих морів те, що омиває територію України:а) Карибське;б) Аравійське;в) Чорне;г) Червоне.5. Вкажіть, як називається головна річка разом зі своїми притоками:а) річковий басейн;б) річкова система;в) вододілг) річкова долина.6. Визначте найповноводнішу річку світу:а) Ніл;б) Амазонка;в) Дніпрог) Волга.ІІ рівень. Закінчіть речення.1. Підземні води з температурою понад +20º С називають ...2. За способом утворення розрізняють льодовики: ...3. За походженням улоговин розрізняють такі типи озер: ...ІІІ рівень1. Встановіть відповідність між водними об’єктами та їх назвами.1. океан2. море3. річка4. затокаА. ДніпроБ. ВікторіяВ. ІндійськийГ. ФандіД. Середземне.2. Розташуйте послідовно у напрямку із заходу на схід річки світу:А. Єнісей.Б. Міссісіпі.В. Волга.Г. Дунай.ІV рівень. Теоретичні завдання1. Визначте за картою атласу географічне положення, напрямок течії та найбільші притоки річки Дніпро.2. Назвіть проблеми Світового океану та запропонуйте шляхи їх вирішення. Всесвітня історія: параграф 47. Скласти історичний портрет Гая Юлія Цезаря. План: !. Хто він? 2. Його досягнення - спираючись на головні дати. 3 Моє ставлення до нього. БІОЛОГІЯ: ПРОЧИТАТИ ПАРАГРАФ 50. передивитись відеоурок за посиланням---https://youtu.be/dKVAnvKlk-A ПОВТОРИТИ ПАРАГРАФИ 40--50, підготуватись до тематичної, вона буде по розкладу на третьому уроці це о 10.25--початок--- 11.25 прислати роботи. Математика: https://meet.google.com/zco-hbas-qyz

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Дата останньої зміни 30 Січня 2023

Фотогалерея